Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Szczurzyca | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany14.08.2006 @14:42:07 ostatnio na stronie05.01.2010 @20:51:48





kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze3936 posty na forum66

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Argoth    05.01.2010 @20:54:22
online??
_______
i tak mam w dupie Twoja opinię....
~kpmi    27.02.2008 @11:59:30
w sieradzu jest grupa fotograficzna "FOTOSIS" gdybyś kiedyś miałą ochotę na przedpołudniowy weekendowy plener - zaprasz/zapraszamy
~Argoth    17.02.2008 @23:47:50
coś jakoś mało ciebie osatnio?
_______
i tak mam w dupie Twoja opinię....
~AdrianaSzopinska    28.10.2007 @15:45:28
pani to była wczoraj? ;>
~AdrianaSzopinska    01.10.2007 @17:15:48
Ważna informacja co do częstochowskiego zlotu => http://www.digart.pl/forum/temat/455673
^PsiaQ    26.09.2007 @23:22:20
_______
miejsce na Twoja reklamę
~MrPank    25.09.2007 @23:38:17
Witam panią z Sieradza
~antybiotyk    22.08.2007 @17:25:25
a mnie jest przyjemnie iz Pani się podoba. bardzo się ciesze !!!
pozdrawiam
_______
...
~antybiotyk    22.08.2007 @17:06:02
slicznie dziękuję
_______
...
~baryl7    22.08.2007 @16:50:19
mi tak sie podobajaale dzieki za odwiedziny
_______
zapraszam do mojej galeri.....pozdro!!
~Takeda    02.08.2007 @10:45:19
Śwoetne prace, świetna tematyka . Eh też kiedyś chciałem do bractwa się zapisać z komplem. Ale coż - mu się odechciało i mi się samemu też nie chciało (nie czuje jak rymuje :D) Pozdro.
_______
"Gdy cię mają wieszać, poproś o szklankę wody. Nigdy nie wiadomo, co się wydarzy, zanim przyniosą "
~juras10    25.07.2007 @08:35:25
czesc Kasiu thx
~McChmurr    24.07.2007 @16:43:17
No dobra, nie chcesz to nie bede nalegał...
Pozdrawiam.
_______
Moje myśli płyną jak chmury na niebie i jak one są różnorodne.
~McChmurr    24.07.2007 @16:42:49
A przepraszam, czy ja tak robie?
_______
Moje myśli płyną jak chmury na niebie i jak one są różnorodne.
~McChmurr    24.07.2007 @16:39:12
Może i dużo, ale ja przede wszystkim takie tu fotki umieszczam, stąd nawet mój nick :D
Ale skoro juz dodałaś komentarz to postaraj się jeszcze o ocenkę :P
Dzięki
_______
Moje myśli płyną jak chmury na niebie i jak one są różnorodne.
~ParkZiemia    20.07.2007 @23:31:03
TYCH CHMUREK DOTYKA SIĘ RĘKOMA , WIERZ MI
~SZAMAN1975    20.07.2007 @23:16:05
DZIĘKUJĘ CATHERINA POZDRAWIAM .
_______
"... Niewolnik sztuki , więzień uczuć
Postanowiłem przenosić piękno
Stąd do wieczności ..."

http://www.wrzuta.pl/audio/2334xCGYsb/zadzwon_...
*hallor    20.07.2007 @16:54:55
powiem szczerze ze nie wyszlo tak jak chcialem, ale musialem sie wspinac na sam szczyt xD
_______
Masz pytanie ? Coś Cię trapi ? Napisz, a postaram się pomóc.
~wzroko    20.07.2007 @16:21:25
każdy z nas lubi coś innego... na tylu ludzi komuś się zawsze spodoba
_______
przyjdzie śmierć i będzie miała twoje oczy...
~randall23    18.07.2007 @23:57:30
łucznicy
_______
"Ten, kto walczy z potworami, winien uważać by samemu nie stać się jednym z nich... kiedy spoglądasz w otchłań, ona również patrzy w ciebie..."
~randall23    18.07.2007 @23:53:04
oczywiscie ze po naszej stronie :>
_______
"Ten, kto walczy z potworami, winien uważać by samemu nie stać się jednym z nich... kiedy spoglądasz w otchłań, ona również patrzy w ciebie..."
~synek7    17.07.2007 @17:28:11
a jakiegoz to owada?
_______
http://www.pendzel.com - pendzel.com
~gonada    17.07.2007 @11:12:13
dzięki za ocene
~Iluzjonista    17.07.2007 @01:22:39
~Collin2    17.07.2007 @01:00:12
dzękuje pani.
_______
Krążąc po orbicie, jak HIV po prostytutkach....ostrość ustaw....

1 2 3 4 5 6 ... 63 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt